După ce am participat la protestul #rezist, am fost dat afară de la ”România liberă”

Mălin Bot, jurnalist

Decizia a fost luată direct de la Londra, de patronul Alexander Adamescu, peste capul directorului editorial, fără să știu punctual ce motiv anume l-a determinat pe proprietarul ziarului să mă concedieze.

Decizia a venit fără vreo sancțiune anterioară, fără vreo anchetă internă, fără să fiu întrebat ce am de spus în apărarea mea, fără drept de contestație, fără vreun mail sau un telefon de la cel care a decis.

Pur și simplu miercuri seară, 22 februarie 2017, după 12 ore petrecute în redacție, am aflat că patronul a decis să ”zbor” din funcția de redactor-șef online și cu totul din echipă.

protets-tm-2

Pur și simplu nici nu pot să vă spun concret pentru ce fapte anume s-a luat decizia asta, să discutăm dacă am greșit eu cu ceva și decizia era justificată sau dacă e un abuz.

Pot să vă spun, cu multă deznădejde, că decizia asta m-a trezit prea brutal…

View original post 1,184 more words

Leave a Reply

